torsdag, mars 20, 2008

Segt på bandet

Luften på gymmet stod stilla och alla påsklediga träningsnarkomaner hade tillsammans höjt temperaturen en bra bit över vad det brukar vara där, den planerade snabbdistansen på 10K blev pga detta påfrestande och dessvärre bara 7K i 3.37/km-fart. Känner en viss besvikelse att det inte blev som tänkt men nu har jag långhelgen på mig att få in hård träning. FOKUS.

/10K inkl uppv

Jag behöver ett par nya träningsskor och kikar runt lite på nätet. Jag har alltid kutat i lätta skor och det är det jag letar efter nu också, en lätt träningssko som ska sitta som en handske. Mina favoritskor, Puma Belus, är helt slutkörda och mina DS Trainer är jag inte så förtjust i. Nu har jag hittat dessa, Mizuno wave revolver. Frågan är bara hur lämpliga dom är för träning, på bilden ser dom iaf väldigt lovade ut. Skulle bara vilja känna och klämma på dom innan jag slår till.  

Inga kommentarer: