måndag, mars 03, 2008

Nedräkning

Det är bara 3 månader kvar till start och jag börjar faktiskt bli lite stressad över träningen, inte blir det bättre av att ligga hemma med en tung förkylning heller. 3 månader går väldigt snabbt och jag kan inte säga att jag kört speciellt många hårda och långa intervaller, de flesta kvalitetspass har gått i tröskelfart. Så fort jag blir frisk måste det bli en rejäl uppryckning.

Nu blir det en hutt Kan Jang, ska tydligen vara bra "grejjer".

Olympic games, Munich 1972. 5000m final.

3 kommentarer:

Puma sa...

ja, kan nån så kan jang. eller nåt. krya på dig!

Puma sa...

du förresten, vad har du för mål på maran?

Runners-corner sa...

Tack, jag har lämnat över ansvaret till Kan Jang så jag hoppas förkylningen går över snabbt.

Jag har dels satt upp ett alldeles för tufft, och förmodligen omöjligt, tidsmål. Mest för att pressa mig själv. Samt ett mål att komma så nära den tiden som möjligt. Kommer jag under 3 timmar så kommer jag så här på förhand vara nöjd.
Men o andra sidan blir det min första mara så jag har egentligen ingen aning om vad som väntar mig. Så jag kommer säkert vara väldigt nöjd om jag tar mig runt hela maran.