lördag, mars 15, 2008

I väntan på ingenting

Igår blev det en lätt återhämtningsjogg på 10km.

Idag har jag suttit och väntat på ett viktigt samtal som jag inte får missa. Personen i fråga skulle höra av sig på förmiddagen/mitt på dagen eftersom jag är upptagen under eftermiddag/kväll. Inte nog att jag tycker det är smått irriterande och dålig stil att han inte hört av sig men det har även medfört att jag inte hunnit träna idag, och det har jag dåligt samvete över. Förhoppningsvis blir det inte så långdraget ikväll, kanske hinner jag med 10K iaf.

Bara 77 dagar kvar till start.

Försöker peppa upp mig själv genom att titta på några Alizee-videor. Jag förstår inte så mycket franska och det är egentligen inte min typ av musik men det spelar faktiskt inte så stor roll, Alizee är vacker och låten gör mig glad.

Alizee - J´en Ai Marre

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp. Vacker och gör mig glad.