tisdag, maj 13, 2008

Snabbdist

Trodde att perioden med löpband var över för den här säsongen men eftersom självförtroendet har svikit mig den senaste tiden ville jag ha en "check"på vart jag ungefär ligger formmässigt.
Vet inte om jag blev särskilt klokare av dagens 10 km som avverkades på 36 minuter. Känslan var ok, varken mer eller mindre. 
Får väl ha med i beräkningarna att det är mentalt tungt att ligga och nöta på band, särskilt när det är vår ute.

/12 km inkl uppv.

18 dagar kvar till start!

3 kommentarer:

Anonym sa...

18 dagar som sagt och det är väl nästan bra med en dipp nu så man är taggad och i form tills dess.

Jag har säkert frågat förut men vad har du för mål i Sthlm?

Runners-corner sa...

Jag har dragit ner mina mål och krav ordentligt. Låter dagsformen avgöra hur loppet kommer genomföras.

Anonym sa...

Okej, låter klokt... och rutinerat för en debutant :)