onsdag, maj 28, 2008

Marathondrömmar

Tydligen räcker det inte med att konstant tänka på maran under dagtid, i natt hade jag min första marathondröm.
Det lilla jag kommer ihåg var inte särskilt positivt. Jag drömde att jag sprang Stockholm Marathon och att det var otroligt varmt. Jag sprang med stapplande steg igenom dusch efter dusch som var utsatta på banan samt att jag på slutet tappade 1 minut/km.

Vad kan det tänkas betyda?
Det kanske inte är någon idé att försöka tolka sådana drömmar, bara att glömma och fortsätta fokusera på lördagens uppgift.


3 dagar kvar till start!

2 kommentarer:

Masse sa...

Så var det förra året för mig...

Runners-corner sa...

Ajajaj.
Hoppas verkligen inte det var mitt lopp på Lördag som jag upplevde i drömmen. Men på något sjukt sätt är ju tröttheten och smärtan en del av tjusningen med marathon. Och den drabbar alla.... elit som motionär.